zondag 31 juli 2011

Ewout Bessebal Reportage 23




Er gaat niets boven Groningen!!
man man wat een zooitje!!

Ewout Bessebal, onze razende en sneller dan zijn eigen schaduw lopende stadsvriend, kwam weer eens hevig transpirerend bij mij langs om mij de volgende vraag te stellen.

Is het nou normaal dat de firma Bo-Rent aan de Friesestraatweg in Groningen de hele straat aldaar terroriseert met hun parkeerbeleid.
Wat is er dan, vroeg ik hem.

Sinds de firma Bo-Rent allerlei soorten auto's verhuurt omdat de verhuur van werktuigen schijnbaar niet meer lonend is, staat de Friesestraatweg (aan het eind) helemaal vol met geparkeerde rode Bo-Rent verhuur auto's.
Ze zullen zelf wel zeggen dat er wegenbelasting betaald wordt, maar een beet a-sociaal is het wel om zoals vandaag 9!!! parkeerplekken te annexeren, terwijl het bedrijf achter het pand parkeer ruimte genoeg heeft!!
Het is nog een heel lelijk gezicht ook voor de omwonenden, overal waar ze kijken zien ze die rode reclame mobielen

Kijk maar vervolgde Ewout zijn verhaal, ik maakte er een paar foto's van dan kan je zien wat ik bedoel en dat ik GELIJK heb

Ja, zei ik, dat heb je, terwijl Ewout alweer weg rende op zoek naar ander onrecht in het groningse

1 opmerking: