zaterdag 21 maart 2009

Verakrant nr 6




In Groningen hebben we een beroemd poppodium in de Oosterstraat met de naam ''Vera'' Vera geeft 2 wekelijks een krantje uit waarin alle wetenswaardigheden van het pop- en underground podium uit de doeken gedaan worden. Het krantje is voor de liefhebber van muziek van onschatbare waarde. Zeer verbaasd was ik toen ik het nieuwe ''Vera krantje'' vanmorgen even ophaalde bij cd winkel Plato.
Mijn oog viel direct op de voorplaat. Hoe het kan mag ''Joost'' weten, maar kijken jullie even mee naar de afbeelding die ik als tattoo afgelopen 5 maart op mijn arm liet zetten.
Jullie begrijpen ook dat er een advocaat ''op de zaak gezet'' is, want dit kan natuurlijk niet hahah hahaah
Ik wil opheldering van Vera over het klonen van mijn arm. Ik ben toch niet GEK???

1 opmerking: