zaterdag 14 maart 2009

Gesigneerd exemplaar 11




Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is exemplaar nummer 11. Hoe kan het vandaag iets anders zijn dan het boekenweekgeschenk geschreven door Tim Krabbé. Tim signeerde vanmiddag (zaterdag 14-03-2009 's middags van 16.00-17.00 uur) bij boekhandel Selexyz & Scholtens in de Guldenstraat in Groningen. Het bleek een uiterst aimabele man te zijn die en passant mijn ter plaatse aangeschafte en ook door hem geschreven boek ''De Renner'' van een handtekening met bijschrift voorzag. In de ''rij voor het tafeltje'' was het weer uiterst gezellig met persfotograaf Jan Willem van Vliet voor het doornemen van de laatste nieuwtjes en een ''mannetje'' of 10 achter mij in de rij Suzanne met ''een gezicht van jaja, ik ben er ook hoor!!''.

1 opmerking:

  1. Wat ben je snel met plaatsen zeg!

    Ik heb serieus overwogen om de fietstocht naar de winkel niet te ondernemen, omdat ik geen zin had om nat te regenen. Ben nu wel blij dat ik toch gegaan ben.

    Was het trouwens een fotograaf van het Dagblad, of een andere krant?

    BeantwoordenVerwijderen