maandag 9 maart 2009

Rtv Noord Sport


Sinds RTV Noord televisie Frederique ''Sjuuppellerliek'' Stokker benoemd heeft tot ''Sjefzelf'' van de afdeling sportieve zaken en hem tot overmaat van ramp ook nog de presentatie laat doen van sportprogramma's als ''Noordsport'' heb ik het idee dat ik naar een programma van dovenomroep ''Ik-praat-wel-met-mijn-handjes'' zit te kijken. Wie gaat dit menneke van Stokkert nou eindelijk eens vertellen dat je sterk overkomt door een juiste articulatie en niet door gezwaai met armen, benen en weet ik wat er allemaal nog meer bij hem mee beweegt. Frederikus wanneer je de ''Sjuuppellerliek'' weer aankondigt, doe dat dan zonder het maken van die ''de-bal-is-heel-erg-rond'' gebaren van je. Denk gewoon aan een biermerk en hou je handen langs je lichaam. Misschien is het nog raadzamer eens bij een logopedist(e) langs te gaan en een presentatie cursus met goedgevolg af te ronden,
Het komt dan heus wel goed met je, want er is nog tijd genoeg om te leren, je bent tenslotte nog zo'n jonkie ook al probeer je dat onhandig te verbergen. Sterkte!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten