donderdag 12 maart 2009

Duck rape. Eend verkrachting



Het voorjaar staat weer voor de deur, zeggen de weerprofeten. Dat is goed nieuws!!
De krokusjes piepen uit het gras omhoog, de katjes verschijnen pluizig in de bomen en de verkrachters in de natuur doen ook weer stevig hun verstikkende werk. Het is verschikkelijk om de eenden ''gang-bangs'' te moeten meemaken. Groepsverkrachtingen waar de honden geen brood van lusten in vrijwel ieder park en bij iedere vijver. Vanmiddag was ik weer eens getuige van van een staaltje cohabitatie geweld in het vrije veld.
Zoek op de bovenstaande foto's, die ik maakte met mijn telefoon, het vrouwtje. Om jullie een beetje te helpen verklap ik dat er 3 mannetjes hun zaadjes probeerden te planten in dit weinig verheffende schouwspel.

3 opmerkingen:

  1. Noemen we een vrouwtjes eend een weinig verheffend schouwspel? Ik veronderstel tenminste dat de mannetjes daar hun zaadjes in probeerden te planten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zaadje planten is een technische daad, wat in dit geval een '' weinig verheffend schouwspel'' was, als jij echter een ''vrouwtje een ''weinig verheffend schouwspel'' wil noemen is dat volledig voor jouw verantwoording!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat toevallig, dit heb ik namelijk ook gezien vandaag..

    Alleen zaten ze toen ik het zag met 4 mannetjes eenden en was het in het water.. Nooit geweten dat er homo eenden waren

    BeantwoordenVerwijderen