donderdag 26 maart 2009

''Anoniem''


Regelmatig word er op een item gereageerd door een zekere ''Anoniem''. Veel van mijn lezers vragen zich hard op af, wie is die ''Anoniem'' eigenlijk, en waarom noemt hij of zij zich ''Anoniem''. ''Anoniem'' is een man of vrouw die zich niet wil binden aan een naam die geregisteerd is op welke manier dan ook. Dat respecteren wij natuurlijk, maar om deze ''Anoniem'' toch een ''gezicht'' te geven gaan we eens brainstormen. ''Anoniem'' lijkt mij persoonlijk een man, die oplettend door het leven gaat, die vaak fietst en volgens mij een hond heeft. Het lijkt mij een type die niet gewend is ''commentaren/bevelen'' aan te nemen, maar meer om ze te geven.
Midden 50 en vriendelijk. Daaruit voortvloeiend zou ook een ''bootjes-man'' naar voren kunen komen. Weten jullie wat?? We gaan die ''Anoniem'' een naam geven!!
Vanaf nu ga ik een afzender ''Anoniem'' lezen als ''Bart''. Klinkt veel gezelliger en concreter. Bij deze dus ''Welkom Bart bij de groep vaste lezers van deze Blog''

6 opmerkingen:

  1. Ha, anoniem, dat blijft natuurlijk gewoon anoniem..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is de kracht van Anoniem. Overigens weet ik niet hoe ik op je site kan reageren onder een pseudoniem, dus die ene keer dat ik reageerde was anoniem. Er zijn dus meerdere 'anoniemen'. Succes met het onderzoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je anoniem een naam wilt geven dan moet je het profiel aanpassen en de naam anoniem een andere naam geven.
    Zolang je dat niet regelt dan blijft anoniem anoniem.
    Groetjes Anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laten we ''Anoniem'' een ''Digitolle Grieze'' gaan noemen dan is het pas echt leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ''Digitolle Grieze'' wie zijn dat eigenlijk??

    BeantwoordenVerwijderen