zaterdag 14 maart 2009

Ewout Bessebal Reportage 7



Ewout Bessebal onze kritische ''stadloper'' kwam nu met iets echt heel ''geks'' bij mij aankloppen. Hevig ontdaan vertelde hij mij het volgende zeker te weten.
Vandaag 14-03-2009 stond er op de stadspagina (pagina 9 rechtsboven) een bericht over een Supervrijwilliger die geslachtofferd is door 2 wijkraden. Volgens Ewout gaat het hier om de wijkraden van wijken Paddepoel en Selwerd in de stad Groningen.
Ewout probeert achter het fijne, van deze naar het schijnt, zeer onverkwikkelijke zaak te komen. Dat zal zeker gaan lukken verzekert hij mij. Hij zegt al met, te bewijzen, zekerheid te kunnen vertellen dat de ''er-uit-gedonderde'' redactieleden, van hun ontslag in kennis zijn gesteld via een kort ''onhandig'' schrijven, in een enveloppe met het Hanze Hogeschool logo erop!!. ''Waarschijnlijk werkt iemand van de wijkraden bij de Hanze Hogeschool en misbruikt de, voor de Hogeschool bedoelde, enveloppen''. '' Hoe zou de frankering eigenlijk geregeld zijn'' vroeg Ewout zich ook nog hardop af. Bij zijn afscheid van mij riep Ewout nog ''Als ik meer weet dan vertel ik het je''. Alles lijkt een heel ''vies zaakje'' wat research verlangt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten