donderdag 25 maart 2010

Verrassende Reactie


Vandaag kreeg ik een verrassende reactie op een van mijn foto's die ik plaatste op de foto site Flickr.
Deze site gaat de hele wereld over dus de reacties komen vaak uit ''vreemde uithoeken''
Ditmaal een voor mij bijzondere reactie bij bovenstaande foto van benny f 666, lees maar even mee!!

Hey dude hows it going? just found these pix on the internet and the're amazing, thats actually me in the pic lol, i was just wondering if you had anymore from this gig and whether you could email them to me?

Nou benny f 666, ik heb een verrassing, jullie staan er allemaal ''gekleurd'' op, dus geef je emailadres maar even!!

Update 25-03-2010: Benny zond me zijn emailadres en sinds vannacht heeft hij 24 foto's van de band.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten