zondag 21 maart 2010

Cactussen Weer Terug In Tuin.

All pictures copyrighted by Hanneke Landkroon
Don't use the pictures without her permission







Cactussen zijn een heel grote hobby van me.
Ze kunnen helaas maar moeilijk echte kou/vorst verdragen, dus zit er niets anders op dan ze vanaf begin november naar de zolder te ''verslepen''.
Lekker koel en een constante temperatuur dat is wat ze nodig hebben in hun rustperiode.
Mijn gevoel zegt dat we de ergste nachtvorst achter de rug hebben, dus plantenkasje schoonmaken en de cactussen weer terug naar hun ''voorjaar-zomer-herfst'' groei verblijf.
Het is altijd weer een heel gesleep en gedoe om alles schoon en netjes te krijgen.
Ramenzemen, vegen, schoonmaken, opruimen, sjouwen, voorzichtig zijn, het meot allemaal!!
Mijn vrouw helpt me er gelukkig altijd bij, maar het is mijn hobby dus................!!
Mijn vrouw maakte enige foto's van de verhuizing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten