dinsdag 16 maart 2010

De Storm


Afgelopen week zag ik in de krant een advertentie staan van Waterschap Hunze en Aas.
In de advertentie werd gevraagd je op te geven voor hun nieuwsbrief, als tegen prestatie/dank van hun kant kreeg iedere ''opgever'' de dvd De Storm toegestuurd.

Ik dacht, ach laat ik eens gek doen en vragen of de DVD al ''uitverkocht'' was, er stond immers bij ''op=op''. ''Nee hoor'' was het antwoord op mijn telefoontje ''stuurt U maar een mailtje''.

Ik stuurde het volgende mailtje naar nieuwsbrief@hunzeenaas.nl

Graag zou ik mij willen opgeven voor de nieuwsbrief van Hunze en Aas.
Natuurlijk zou ik ook graag de DVD ''De Storm'' toegezonden krijgen
Bij voorbaat dank.

Vergeet niet je naam en adres te vermelden!!!

Wat denk je?? Vandaag precies 6 dagen later lag bij mij de DVD met de film ''De Storm'' op de mat.

Leuke aktie!!!

Misschien ook een tip voor jullie??

1 opmerking: