donderdag 18 maart 2010

Verdraaid Leuk Zaakje 2


Mijn weblog word door veel mensen bezocht.
De een ga je beter leren kennen dan de ander, zo ook was er een ''ton''.
Natuurlijk ging ik ook eens bij ''ton'' shoppen. ''ton'' heeft een heel ''knappe'' site, met veel doordenkerjes.Ik verdenk ''ton'' ervan hier vaak met een sadistisch genoegen op te zitten broeden.
''ton'' blijkt vlak bij mij in de buurt te wonen, kilometertje of 20 naar het noorden en je bent aardig in de buurt.
We mailen inmiddels weleens met elkaar, blijken eenzelfde fototoestel te bezitten, hebben zeker NIET dezelfde muzieksmaak, maar kunnen leuk met elkaar over weg denk ik.

We zullen elkaar vast weleens ergens gaan tegenkomen denk ik, wat me trouwens heel leuk lijkt!!

''ton'' zijn vrouw heeft echter een gave, en niet zo'n kleintje ook!!
Zijn vrouw, Doekla is haar naam heb ik inmiddels begrepen, is een ware kunstenares met Draad en....................Kralen!!. De mooiste creaties rijgt zij aan een.
Je zou kunnen zeggen ''U vraagt en Doekla rijgt!!''
Doekla laat jullie ook rijgen als je dat leuk zou vinden.
Ze geeft namelijk in haar atelier ''Workshops''
Nou schijnt dat werken erg mee te vallen, maar leuk moet het zijn!!

Hier is de link naar Doekla's atelier, Kijk gewoon eens en als het jullie iets lijkt, valt er met Doekla vast wel iets te regelen.
Koffie en thee zijn in ieder geval inbegrepen, heb ik gehoord!!

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk, Henk! En natuurlijk van harte welkom aan de koffie, thee of iets anders. Ook namens Doekla, zelfs zonder workshop.

    BeantwoordenVerwijderen