vrijdag 19 maart 2010

Pergola - Poortje

All pictures copyrighted by Hanneke Landkroon
Don't use the pictures without her permission



Nadat ik gisteren gemeld had dat ik een Pergola - Poortje aan het vervangen was in de tuin, kreeg ik van vaste lezer ''Chris'' de volgende reactie

Kan me alleen maar aansluiten bij je eigen commentaar. Je ziet er niet echt uit als iemand die weet wat hij doet..
Ben benieuwd naar het resultaat morgen...

Grtz.

Chris

Nou Chris, hartelijk bedankt voor het vertrouwen!!
Ik ben blij dat ik niet meer met je hoef samen te werken hahahah ahahah

Om toch even te laten zien hoe het geworden is, maakte mijn vrouw de bovenstaande foto's

Chris, lange neus voor jou, alles staat waterpas en op de goede afstand van elkaar
Volgende week nog even een beetje tjif tjaf erover heen en klaar is het weer.

1 opmerking:

  1. Nou Henk ik neem mijn woorden terug, ziet er beter uit dan ik had verwacht !

    BeantwoordenVerwijderen