donderdag 4 maart 2010

Gouden Tip!!


Jaren geleden had ik een tandarts, die ik na het verwijderen van een, met goud opgesmukte kroon, vroeg wat hij nou met dat goud deed. Hij kreeg een rood hoofd en zei, dat hij dat weggooide!!
Toen ik hem daarop vertelde de kroon wel te willen hebben, verschoot hij zowat van kleur en zei dat dit beslist niet de bedoeling was.
Mijn verweer dat het toch echt een kunstmatig/zinnig deel van mijn lichaam betrof, veranderde niets aan het feit.
Ik kreeg het niet mee!!! Het was NIET gebruikelijk!!

De tandarts heeft mij daarna (Na nog een serie onverkwikkelijke voorvallen) niet meer tot zijn patientenkringetje hoeven rekenen!! Naam van de ''tandenonruststoker'' bij de redactie bekend!!

Bij een volgende tandarts kreeg op dezelfde vraag als antwoord, dat het gebruikelijk was dat het bij de tandarts bleef en dat die het ''weggooide'', maar als ik er op stond ik het mee zou krijgen.

Dat klonk geloofwaardiger, alhoewel ik het ''weggooien'' nooit echt serieus genomen heb.

Hoe kom je hier nou toch allemaal op Stormblast1953??

Na het lezen van deze folder, die we vandaag mochten ontvangen, denk ik dat er veel tandartsen 8 of 9 maart een tochtje naar Oostwold maken.

Mij zullen ze er niet tegenkomen want...............ik poets goed en heb dus geen gaatjes!!!!
De kop van die man op het flyertje staat me ook helemaal niet aan,
DIE ''GLIMWORM'' VERTROUW IK VOOR GEEN ENKELE EUROCENT

2 opmerkingen:

  1. Voor ons is het al de tweede keer in een jaar dat we zo'n aanbod via de brievenbus krijgen. De eerste meneer had z'n tent opgeslagen in een kerk. Dat vond ik nog veel onbetrouwbaarder en bovendien bijbeltechnisch ook niet juist. Deze meneer zit dan ten minste nog in een hotel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit gehad, die folder. Grappig! Ik haal acuut de sticker van mijn brievenbus af. :-)

    BeantwoordenVerwijderen