zaterdag 27 maart 2010

Kane

















Gistermidddag werd ik erg blij gemaakt door Robin Berlijn.
Robin is de partner van Ellen ten Damme en is een van de gitaristen van de band Kane.
We kennen elkaar al jaren, hebben onregelmatig contact met elkaar, maar als Robin hier in Groningen komt/moet spelen met Kane of als begeleider van Ellen vergeet hij nooit me op de gastenlijst voor de avond te zetten.
Zo ook gisteravond bij het al wekenlang uitverkochte ''Kane concert'' in de Oosterpoort.
Twee kaarten ditmaal op de gastenlijst, zodat vader en zoon samen op bezoek gingen.

Het concert van Kane werd vooraf gegaan door zangeres en X-Factor winnares Lisa Lois(met het nummer Hallelujah) met haar band.
Niet helemaal mijn stijl, maar best een goede act die met verve gebracht werd. Het publiek reageerde met een royaal applaus.

Klokslag 21.30 uur kwam Kane, met het volume op windkracht 10 ''on stage''
Na 21 nummers gespeeld te hebben incl. 2 toegiften was om 23.35 de ''Kane-koek''op.

Kane speelde in het kader van hun nieuwe cd No Surrender een tour door Nederland.
Onvoorstelbaar om te zien en mee te maken hoe 3 gitaristen, 1 toetsenist, 1 drummer en een zanger de hele grote zaal van de Oosterpoort ''over de kop'' kunnen krijgen
Het publiek stond van begin tot eind op de banken te dansen en springen.

Kane is ook inderdaad veranderd de laatste 2 jaar, het is van een popgroepje een zeer volwassen rockband geworden.
Naar mijn mening heeft het aantrekken van Robin Berlijn hier heel veel invloed op gehad.
Dus ROBIN MOET BLIJVEN!!

Zoals gewoonlijk heb ik weer wat foto's gemaakt, ditmaal helaas met een zeer verouderde Sony camera omdat mijn ''normale'' camera's te professioneel zijn volgens de security.

Veel foto's ditmaal van Robin !!
Het is tenslotte een vriend!!

1 opmerking: