zondag 4 januari 2009

Tyrone Spong+filmpje

Vandaag stond ik in een zeer vreedzame bui te praten met iemand uit ''Het Wereldje''. Deze meneer is zeer goed ingevoerd in de verschillende vechtsporten die er zoal beoefend worden in de wereld. Hij weet van mijn belangstelling voor sommige takken van deze sport en kwam dus met een ''geheimpje'' op de proppen, dat ik U niet kan en mag onthouden als U nog eens een weddenschapje af wilt gaan sluiten of dat U domweg een keer een heel goede beurt bij uw luisteraars wilt maken (lekker stoer doen dus) Namen als Semmy Schilt, Peter Aerts en Badr Hari kent u waarschijnlijk wel, maar de naam Tyrone Spong vrijwel zeker nog niet. Tyrone is een jongen die op 3 september 1985 in Paramaribo Suriname geboren is en al heel lang vechtsporten beoefent. Tyrone is volgens kenners een heel groot talent die al verscheidene wereldtitels bezit en daarom heel langzaam ''klaargestoomd'' wordt voor het grote K-1vechten met de eigen K-1 regels. De verwachtingen zijn heel positeief en hij zal ook snel aansluiting gaan vinden. Hou de naam Tyrone Spong goed in de gaten !! Misschien is hij wel de opvolger van Peter Aerts, Semmy Schilt of Remy Bonjasky, wie zal het zeggen! Speciale tip voor mijn vechtsportrivaal Karel ten Haaf ''Zet hem alvast maar op een hoge plaats op je lijstjes''

1 opmerking:

  1. Spong is inderdaad een goeie (ik heb het hier niet over de advocaat). Ik heb hem zelfs al live in actie gezien, tijdens de It's showtime Grand Prix Amsterdam vorig jaar april in de ArenA, waar hij, op K-1 rules (zijn eerste K-1 partij), korte metten maakte met Azem Maksutaj, die hij in de tweede ronde knock out sloeg. Of hij nu al met de grote jongens mee kan, zal duidelijk(er) worden op 16 mei, wanneer hij, wederom in de ArenA, aantreedt tegen Gokhan Saki.

    BeantwoordenVerwijderen