zaterdag 17 januari 2009

Miranda Bolhuis



Als trouwe kijker van de Rtv-Noord serie ''Boven Wotter'' vallen mij altijd de (wat mij betreft) zeer natuurlijk overkomende acteerprestaties van de hele cast op. Of het nou Albert Secuur, Roemer Daalderop, Rombert Feenstra of Miranda Bolhuis zijn die respectievelijk Derk Paradijs, Jan Willem Zeeweg, Freek Paradijs en Alwina Zeeweg een zeer herkenbaar gezicht geven, het maakt niet uit. Ook Marieke Klooster en Patrick de Haas blijven als, de inmiddels in de serie gestorven, Jannie Boerema en haar nog levende zoon Eppo Boerema zeer goed staande in de serie! Als ik eens een van de spelers in het eggie tegen zou komen, had ik mij voorgenomen mijn complimenten over te brengen.
Wat verbaasde het mij dat ik een van de hoofdrolspeelsters deze week ''tegen het lijf'' liep. Tijdens de showcase in Cd-Dvd winkel Plato en in het er naast gelegen Coffee Compagny bleek Miranda Bolhuis nu eens niet als Alwina Zeeweg door het leven te gaan maar als een zeer geroutineerde ''geluidsvrouw'' die ook nog eens presenteerde dat het een ''lieve lust'' was. Natuurlijk heb ik direct tijdens een leuk gesprekje mijn complimenten overgebracht.
Na even googlelen verbaasde ik mij nog veel meer, want Miranda (als ''Boven Wotter'' kijker mogen wij Winnie zeggen) blijkt veel en veel meer te doen in haar dagelijkse leventje.
Leuk is het daarom eens even op www.volhuis.nl te kijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten