woensdag 28 januari 2009

Mooi vooruitzicht.


Vanmiddag werd ik aangesproken door een van mijn trouwste webloglezers, de zakenman B.D. woonachig in een van de waterigste wijken van onze mooie stad G. Hij vertelde mij totaal niets te hebben met mijn steeds terugkerend onderwerp ''Gesigneerd exemplaar''. Daar heb je tenslotte toch niets aan, was zijn ''harde'' oordeel over mijn dierbare bezittingen. Ja, zei ik ''waar moet het volgens jou dan overgaan als je een keer mocht kiezen'' vroeg ik. Het antwoord was kort maar zeer krachtig, ''Over Delfsail 2009 natuurlijk''. Delfsail, ja natuurlijk dat is die bootjestentoonstelling in Delfzijl bedacht ik me ineens, maar waarom vraagt hij daar nu al om, HET IS NOG MAAR JANUARI!!. Na enige overpeinzing mijnerzijds denk ik het antwoord, op de door mijzelf gestelde vraag, te weten.
De bevriende zakenman B.D. uit G. wil mij (op zeker) uitnodigen voor een dagje ''weg'' in de vriendelijke relatiesfeer ,en aangezien hij nog geen ideetjes heeft voor een bezoek aan Delfsail 2009, probeert hij die op deze wijze te krijgen. Bij deze dan maar enige tips. Vaartochtjes, sail-in arrangementen, middag arrangementen of misschien een avond arrangementje? B. tot in augustus, ik zal er zijn!!!

1 opmerking:

  1. Beste Henk,
    Bij dezen zijn jij en Hanneke uitgenodigd op Delfsail 2009.
    Wanneer hoor je nog.
    Ik hoop dat je nu wat meer interesse krijgt voor de boten.
    Fototoestel mee dan kan Stormblast1953 ook wat opfleuren.

    BeantwoordenVerwijderen