zondag 21 juni 2009

Gorefest Exit



Zojuist kreeg ik een voor de liefhebber (en daar reken ik mezelf heel erg bij) vervelend bericht te lezen. De bekende en zeer gewaardeerde Nederlandse metal band Gorefest is er mee gestopt. ''De reis is voorbij'' noemen ze het zelf. Doordat ik de band ''tig'' malen gezien heb in de afgelopen jaren, zijn wij elkaar een beetje gaan kennen. Heb zelfs eens een beetje ''bemiddelend gepraat gedaan'' bij een concert van de band in Vera Groningen op 07-12-2008. Het concert zou, naar later bleek, een van de hoogtepuntjes blijken te zijn geweest in de geschiedenis van de band.
Na een mailtje mijnerzijds aan Frank Harthoorn (een van de gitaristen van de band) waarin ik hem van mijn teleurstelling liet blijken kreeg ik per om gaande het volgende mailtje terug.

Dank voor je woorden Henk. 't Is voor ons de beste beslissing, hoe jammer we het allen ook vinden. Jij in ieder geval reuze bedankt voor alle support, en niet te vergeten die Vera-show, wat een hoogtepunt tussen vele hoogtepunten was voor ons! Spreek je vast nog wel eens, OK?

cheers,
Frank

Het mailtje krijgt bij mij een apart plekje!!
Ik kan alleen maar zeggen ''Graag gedaan'' en tot ziens!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten