vrijdag 5 juni 2009

Ewout Bessebal Reportage 15




Ewout Bessebal, onze razende en sneller dan zijn eigen schaduw lopende stadsvriend, kwam weer eens hevig transpirerend bij mij langs om mij het volgende verhaal te vertellen. ''Loop ik vanmorgen over de Visserbrug in Groningen, loopt er iemand voor me met een vuilniszak in de hand, opweg naar de glasbak''. ''Ik denk nog dat is netjes''!! Terwijl Ewout zich even omdraaide, scheurde de zak echter open en stortte de hele inhoud, bestaande uit de resten van een ongetwijfeld door de drank zeer vaag feestje, over het trottoir van de brug. Op zo'n moment kan je twee dingen doen nl. opruimen of NIET OPRUIMEN. Zoals jullie allemaal kunnen zien werd voor de laatste optie gekozen!!! De brugwachters van de ''A'' in Groningen lieten het er niet bij zitten en ruimden de boel weer keurig op.
Heren brugwachters, wij moeten weleens voor/van jullie wachten en dan mopperen we best weleens, maar jullie doen ook heel erg goed werk voor de stad.
Hopelijk zien jullie bazen dit ook eens!!! Hans en Henk Bedankt!!

P.S. De vrouw met de kinderwagen heeft NIETS met de rommel te maken!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten