vrijdag 12 juni 2009

Ewout Bessebal Reportage 16


Ewout Bessebal, onze razende en sneller dan zijn eigen schaduw lopende stadsvriend, kwam weer eens hevig transpirerend bij mij langs om mij het volgende verhaal te vertellen. ''Afgelopen week'' hijgde hij ''heb ik een stukje geschreven op dit weblog over twee mannen die een kroketje aten'' ''Nou liep ik laatst in de stad en kreeg daar vele heel leuke reacties op'' vertelde Ewout.''Het is het eerste verhaal ooit, dat ik zelf geschreven heb, meestal vertel ik ze aan jou om het op te schrijven'' Inderdaad heeft Ewout dit blogje zelf verzorgd zonder dat iemand er iets van wist, terwijl dat niet de afspraak was. De afspraak dat Ewout anoniem zal blijven zal echter ondanks dit voorval niet geschonden worden. Jammer, maar helaas beste lezers.
Tip van de beheerder van deze weblog (wie is dat eigenlijk???, er bestaan vele namen in de wereld) is: Verbaas je beheerst, en vraag niet verder want je krijgt toch nooit het antwoord wat je wil krijgen in het leven.

P.s. Elke vorm van herkenning van de personen in het bovenstaande blog berust op louter fantasie en zal nergens op gestoeld blijken te zijn!!
Hier zullen de inmiddels vele fans van Ewout het mee moeten doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten