maandag 16 februari 2009

Henkie Bleker


And the winner is.............Henk Bleker!!
Henk dacht waarschijnlijk, ik ben 55 jaar, niemand in''Den Haag'' zit nog op mij te wachten, bij de provincie kennen ze me nu ook wel, met de gemeenten waar ik mee samen dien te werken vinden ze het ook niet erg als ik op kras, weet je wat ik doe ''Ik ga naar Rtv-Noord'' Das altijd nog leuk voor de laatste jaren van mijn werkzaam leven. Alleen vraagt Stormblast1953 zich in gemoede af of de keus die gemaakt is om Henderik directeur te maken van deze omroep wel echt de goede is. Hij toonde zich de laatste jaren al een vervelende onderhandelaar die vaak zijn zin moest hebben. Hopelijk is mijn vermoeden, dat de fusie met de Drentse omroep waar door zijn voorganger al een voorzetje aan is gegeven, snel zijn beslag zal krijgen, niet de juiste gedachte. Want dat zou donders jammer zijn!!
Tip: Laat de heer H. Bleker voor elke beslissing die hij moet gaan nemen eerst even van de Martinitoren abseilen. Het zou zelfs te overwegen zijn een extra abseil te ''plannen'' bij de inauguratie van ''De Chef''. Hij was er namelijk heel goed in en snel vandoor toen hij dat een keertje demonsteerde op een mooie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten