maandag 10 mei 2010

Ragnarok Live At Vera 09-05-2010

























Ragnarok Live At Vera 09-05-2010!!
Zoals ik al tweemaal gemeld heb ben ik nogal fan van deze noorse metal band.
Natuurlijk stond ik Zondagavond in Vera vooraan om ''de orkaan'' over me heen te krijgen. Nee, Stormblast1953 draagt absoluut GEEN oordoppen (Niet dat ik er trots op ben hoor!!)
Na twee matige support acts kwam om iets na 22.00 uur Ragnarok, onder luide aanmoedigingen uit de matig gevulde zaal, ''On Stage''.
Na een ''stichtelijk'' intro gingen alle remmen los tot even na 23.30 uur.
Ik stond met gevaar voor eigen leven hahahaha, vooraan om foto's te maken.
Daar ik me er zeer van bewust ben dat veel van mijn lezers niet naar dit soort evenementen gaan, plaatste ik wat extra foto's.
Plezier ermee, en bedenk altijd dat de heren het''grote toneelstuk'' opvoeren terwijl ze zedig flesjes water drinken.
Na het concert waren ze zichtbaar blij met mijn welgemeende handdruk en complimenten.
Niets is zoals het lijkt te zijn!!!!

P.s. De zanger van de band draagt ''ter verhoging van het effect'' rode lenzen en het ''bloed'' is nep!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hadden ze hun nageltjes niet paars kunnen lakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het plaatsen van de foto's!
    zelf was ik mn fotocamera vergeten (stom,stom,stom), geweldig concert!
    x

    BeantwoordenVerwijderen