vrijdag 28 mei 2010

Peter and Me............

''Peter and me, my old friend''
Picture is copyrighted by Bob van Dijk, Groningen The Netherlands


''Peter and me, my old friend'' is de tekst, die mijn grote vriend, Bob plaatste bij een foto die hij van ons maakte.

''Ons'' zijn burgemeester Peter Rehwinkel van Groningen en de schrijver van dit weblog.
Bij binnenkomst van Rehwinkel in een oude drogisterij aan de A, hij zou de opening van het jubileum feest van het A- Kwartier in Groningen voor zijn rekening nemen, zag hij me staan.
Onvoorstelbaar wat een geheugen deze man heeft, we hebben elkaar ooit eens heel ongedwongen ontmoet, wat hij zeker niet vergeten was.
Hij wist wat ik deed in de buurt, en hoelang ik al dat al deed, de hartelijkheid straalde ervan af!.
Peter het was hartverwarmend je weer eens te zien en met je te praten. Jij laat mensen merken dat je mensen ''kent'' Laten anderen een voorbeeld aan je nemen!!!

1 opmerking:

  1. Sommige markante koppen vergeet je nu eenmaal van je levensdagen niet ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen