maandag 10 mei 2010

Albertus Magnus Leert Het Nooit


Na mijn concert bezoek Zondag 09-05-2010 reed ik op mijn fietsje naar huis.
Tegen de klok van 23.45 uur passeerde ik studentenhol Albertus Magnus in de Brugstraat in Groningen. Ja, dat is die vereniging waar mensen elkaar in de brand steken en er dan het zwijgen over doen (moeten doen!!)
Daar stond een zeer uit de kluiten gewassen jongeman luid schreeuwend op de voordeur te bonzen, slaan, schoppen.
Hij leek wel niet goed wijs te zijn!!
Terwijl ik er naar keek zag ik dat de man totaal naakt was!! zelfs geen sokken aan of een petje op zijn domme hoofd !!
Er stopte een auto, met naar later bleek, twee ''in burgere'' politiemensen, deze begonnen direct te fotgraferen en te vragen wat de bedoeling was.
De naakte lulhannes begon nog harder te schreeuwen en te tieren om de deur weer open te krijgen.
Nadat hij geroepen had dat de politie er was ging de deur open, waarop hij slaande naar alles en iedereen naar binnenstormde terwijl hij luidkeels riep dat het een stelletje (vergeef mij oprecht het woord!!!)vuile kankerlijers waren.

Jongeman, ik ken je niet, ik wil je niet leren kennen ook, maar oh, wat hoop ik dat deze ziekte je bespaart zal blijven voor jou en je naasten!! LUL!!!

Natuurlijk ontken je alles, maar hier heb je dan de foto, voor in je ongetwijfeld met ongein, goed gevulde plakboek.
Ik heb je uit respect een beetje ''wazig'' gemaakt!!

3 opmerkingen:

  1. Ze zullen het wel nooit (af)leren. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo uit respect. Heb je een keer een goed onderwerp, maak je je foto wazig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Potverdikkie Coen, ik had deze opmerking van iedereen verwacht maar niet van jou!!!
    Heb ik me weer in iemand vergist.

    BeantwoordenVerwijderen