zaterdag 15 mei 2010

Duizend en een!!!



Mijn vorige berichtje over Sacha Landkroon had de eer mijn duizendste weblog bijdrage te zijn.
Daar ik gek ben op felicitaties, aanmoedigingen, opbouwende kritieken, prietpraat, informatie e.d. zeg ik, KOM MAAR OP MET DE REACTIES!!

P.s Mochten er mensen zijn die een gruwelijke hekel beginnen te krijgen aan mijn gezeur over allelei onbelangrijke kwesties, dan raad ik die aan dit weblog niet meer aan te klikken want ik ben zeker niet van plan te stoppen.
Ter informatie: Stormblast1953 wordt gemiddeld 75 keer per dag ''geviewd'' van uit 450 steden in 45 verschillende landen.
Niet alleen op het weblog maar ook via mijn email adres krijg ik vaak en veel repons.

Alle lezers hartelijke dank voor de aandacht!!

Groeten Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten