woensdag 5 februari 2014

STEEL PANTHER in Groningen------De Foto's

Dinsdagavond 4 februari was het dan eindelijk zover. STEEL PANTHER in de Oosterpoort in Groningen.

Steel Panther is een glammetalbandband uit Los Angeles, Californië in de Verenigde Staten en werd in 2000 opgericht. Ze begonnen onder de naam Metal Shop, welke al snel veranderde in Metal Skool en vervolgens in Steel Panther. Steel Panther is vooral bekend voor hun explicite en humoristische teksten, alsmede hun ode aan de hairmetal en de levensstijl van de jaren tachtig.

Ik mag beweren dat ik in mijn leven heeeeeel veel bands gezien heb maar dit was een zeer memorabele avond, nog nooit heb ik zoveel het woord fuck horen gebruiken en nog nooit heb ik mee gemaakt dat het publiek willens en wetens zo expliciet gebruikt wordt om het voor joker te zetten.
Maar het gebeurd op zo'n manier dat niemand er ook maar enige aanstoot aan neemt.
De band speelt onder de hand ook nog eens op een magistrale wijze de pannen van het dak (als ze er zouden liggen tenminste!!)

Ik maakte met een heel klein cameraatje wat foto's om een beeld te schetsen wat iedereen die er niet bij was miste.















































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten