dinsdag 11 februari 2014

Nog steeds heel druk met de foto expositie

Vandaag, na het werk, nog even stevig aan het werk geweest met mijn foto expositie.
Extra prijslijsten neergelegd voor de verkoop van mijn werken, folders met mijn gegevens in de daar voor bestemde bakjes bijgevuld , geexposeerde werken ''nagelopen''. ''Reactie schrift'' gelezen en aan getekend wat verkocht is tot nu toe. Het ''loopt'' lekker!! Heel lekker zelfs!!

Trots was ik gistermiddag toen een oudere dame mij aanhield bij ons huis en me vertelde dat ze ''noar het bureau west was'' Ik, naïeveling, snapte eerst ook nog niet wat ze bedoelde!!
Ze zei dat ze het stuk over mij in het Nieuwsblad gelezen had en dat ze dacht ''Dat is de overbuurman'', ze wilde wel eens zien wat het was en ging met de bus naar ''de Rademarkt'' om te kijken. Ze had nog nooit zoiets bezocht en had het PRACHTIG gevonden!!
Kijk, en dat vind ik nou nog belangrijker dan iets verkopen, eerlijk waar !!
Veerboot in zware storm op de Waddenzee.  Verkocht!!

Ga de bovenstaande foto maar eens in het echt bekijken zoals deze dame deed, zou ik zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten