zaterdag 15 februari 2014

Davit Kiria in training voor wereldtitel gevecht

Davit Kiria is vol in training voor het wereldtitel gevecht in de lichtgewicht klasse Glory 14 tegen de huidige kampioen Andy ''The Machine'' Ristie. Het gevecht zal plaats vinden in Zagreb op 8 maart 2014. De trainingen vinden o.a. plaats in de sportschool van Dave Jonkers en Semmy Schilt aan de Millyweg in Zuidlaren.
Grandioos vind ik het dat ik daar altijd binnen mag lopen om de trainingen te bezoeken. Dave, Semmy en de man waar het nu om gaat, Davit Kiria, mag ik tot mijn (onze) vrienden rekenen en daar ben ik heel blij mee!!
Zaterdagochtend had ik eindelijk eens een vrij weekend van mijn werk, zodat ik naar ''Zuidlaren'' kon.
De ontvangst was weer allerhartelijkst en met veel ''hugs'' omgeven.
Ik maakte, terwijl ik met volle teugen genoot van het trainings geweld, natuurlijk weer een serie foto's.
Op de foto's zijn vooral Davit Kiria met zijn trainingsmaat Guran GK Kutateladze  te zien, verder natuurlijk alles onder het toeziend oog van de kampioenen trainer Dave Jonkers.
Ook zien we nog Semmy Schilt en de coach van Davit toekijken!
Het is een mooi en uniek gezelschap wat zonder enige wanklank doet wat van elkaar gevraagd wordt.
Ik voel me er erg bij thuis!!







Semmy kijkt even om de hoek


































Gewichten training







Sprong training













Buikspier oefeningen







De onvermijdelijke groepsfoto!!





Guran GK Kutateladze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten