zaterdag 8 februari 2014

Foto Expositie Heel Groot Succes


Mijn foto expositie http://stormblast1953.blogspot.nl/2014/02/foto-expositie-henk-landkroon-bij-regio.html in het hoofdbureau van politie aan de Rademarkt is nu een week oud, en als ik de dames van de receptie en politie personeel

 mag geloven, een groot succes en wordt door heel veel mensen bezocht.
Zelf krijg ik erg veel zeer positieve reacties, die ik niet allemaal plaats, want dan lijkt het zo opschepperig (''snakkerig'' in het gronings!!). Veel bijval krijg ik over de combinaties bij ''De Extremen in Beeld''.
Komt dat zien zou ik zeggen en schrijf je ( of jullie) commentaar in het schrijf blok wat ik erbij gelegd heb. Ik zie er naar uit

2 opmerkingen:

  1. HELEMAAL TOP!!!!!!! Ik had dit echt niet meegekregen bedankt voor de tip!

    Henry Zwiers (Heiploeg Zoutkamp)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Henk,

    What a nice surprise. When I got home from my visit to the US I found the invitation card for your photo exposition waiting for me.

    I’m very pleased for you. In just a few years you’v become a fine and well-known photographer.

    I’m very proud to have you as my friend.

    Mike Newman, Thailand

    BeantwoordenVerwijderen