woensdag 18 november 2009

Gesigneerd Exemplaar 20



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast. Hier is exemplaar nummer 20, het boek ´´Lange Poten´´ van Peter Middendorp. Peter ontmoette ik in de bibliotheek Groningen op zondag 15 november 2009 tijdens de ´´Winterse Middagen Warm Aanbevolen´´ gebeurtenis. Gasten waren die middag Peter Middendorp, Rascha Peper en dichter Sacha Landkroon

2 opmerkingen:

  1. Ah, da's leuk. Ik ben ook benieuwd naar wat je van het boek vindt. Laat je ons dat ook weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Suzanne. Ja natuurlijk, het boek heb ik vorig jaar vlak na het uitkomen al gelezen, na de ''presentatie bij Pauw en Witteman. Ik heb er heel erg van genoten want de personages die zich zelf erg belangwekkend en interessant vinden worden gefileerd en bij tijd en wijle ongelofelijk onderuit gehaald.
    Het blijken ineens heel erg gewone mensen te zijn, waar ik trouwens nooit aan getwijfeld heb hoor!!
    ''De lachende derde'' baseert zijn bestaan volledig op de altijd aanwezige grijnslach van de heer P. Balkenende
    Hij gaat altijd met de ''prijs'' ervan door als anderen er om aan het bakkelijen zijn!!
    Er blijft in het boek niet veel vriendschap voor hem over...........!!

    BeantwoordenVerwijderen