zaterdag 8 augustus 2009

Slotfeest Rondje Noord 2009


Het ''Slotfeest'' is het traditionele eind van de zomer programmareeks Rondje Noord van RTV Noord in Groningen. Het is een bonte optocht van nederlandse artiesten die ''per stuk'' 3 nummers ten gehore brengen voor een groot publiek dat de uitzendingen de afgelopen weken gevolgd heeft. Op het ''Slotfeest 2009'' stonden dit jaar ''grote namen'' als o.a. Jannes, Jan Keijzer, Monique Smit en Mooi Wark (de grote afsluiter!!). Ik (ja Ik !!) was uitgenodigd door persburo Jos Schuurman ook foto's te komen maken. Graag dus!! Perskaart om, T-shirt aan en overal mogen komen waar je anders wel eens zou willen kijken.
Eerlijk is eerlijk, het was geweldig, ik heb genoten van begin tot eind (ondanks het feit dat mijn eigen muziek keuze anders is hahaha). Gesprekken gevoerd met mensen die ik van ''heel ver weg'' ken. Bonnie St. Clair, Wolter Kroes, Jannes, Lucas en Gea, Mooi Wark, Monique, Piet Paulusma en allerlei RTV Noord coryfeeen. Het was gewoon een heel gezellig feest, waar het alleen verschikkkkkeeeelllijk warm was met 32 graden (volgens Piet!!)Voor het podium stonden ongeveer 7500 mensen te smelten ( Ik heb er heel veel respect voor, dat je dat als fan voor je idool over hebt!!) Wie het leuk vind kan naar mijn foto verslag kijken op de site die ik er voor geopend heb.Jullie kunnen ook de slideshow gebruiken die rechtsboven op de pagina te vinden is dan gaat het wat sneller!! Misschien veel plezier!! Ik heb het in ieder geval erg naar de zin gehad!!
en verheug me nu alweer stiekum een beetje op volgend jaar!!
JOS, NOGMAALS HARTSTIKKE BEDANKT!!!
Oja, Bij het optreden van Mooi Wark stond ik op het podium!!(Zie filmpje!)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ervoor gekozen met mijn dvd Woodstock te herdenken. Drankje bij/in de hand en genieten maar.

    BeantwoordenVerwijderen