zaterdag 22 augustus 2009

Iets anders dan de rest

Friesestraatweg Groningen

Richting Oostum

Bijna in Krassum

In het Lauwersmeergebied

In het Lauwersmeergebied

Daar is Lauwersoog

Haventerrein Lauwersoog

De pier bij de haven van Lauwersoog

Schepen in de haven van Lauwersoog

Terwijl Delfzijl vol liep met mensen uit het hele land die Delfsail bezochten, gingen mijn vrouw en ik lekker naar Lauwersoog. Heel veel schepen, heel mooi weer, en heel erg genoten van HEEL WEINIG mensen!!. Sorry hoor, misschien zijn wij anders dan ''de rest'', ik werk iedere dag in de drukke binnenstad van Groningen met veel schepen die vandaag op Delfsail bewonderd konden worden. Ik vond het wel goed zo hahaha. Ik kende er al heel veel!, desalnietemin geniet ik elke avond van de reportages die Rtv Noord maakt van het gebeuren.
Vandaag dus Lauwersoog en ik heb voor de verandering eens onder het rijden wat foto's gemaakt van de weg er naar toe.
Leuk voor mijn vaste weblog lezer ''ton'', het moet allemaal heel herkenbaar voor hem zijn denk ik.
Plezier allemaal!!

2 opmerkingen:

  1. Dit is zeker herkenbaar. Het grappige is dat ik, toen ik nog in het westen leefde, aan Groningen dacht als een plat saai weidegebied. Daar klopt dus helemaal niets van; het is boeiend, wisselend en glooiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor!
    en gelijk heb je met anders zijn, want dat ben je, toch?

    BeantwoordenVerwijderen