woensdag 15 juli 2009

Sonja Bakker


Nou word ik tijdens mijn vakantie toch weer geconfronteerd met SCHOKKEND wereld nieuws. Sonja Bakker laat niet aleen mensen afvallen. Nee, ze laat nu ook haar man en kinderen vallen. Ze hadden niet genoeg tijd meer voor elkaar!!!
Sonja, dat meen je toch niet echt he?? Dan maak je maar tijd voor elkaar en je kinderen, meid. Gelukkig lijk je me wel het type waarvan we over een weekje of wat kunnen lezen dat jullie als heel goede vrienden uit elkaar gegaan zijn en dat je nu weer tijd voor jezelf hebt. Waarschijnlijk heb je het ook nog in gezelligheid met elkaar en de kinders (die natuurlijk weer niet de dupe zijn) ''verwerkt''. Sonja, zelf ben ik in de afgelopen maanden januari en februari 18 kilo's afgevallen (ze zijn er inmiddels nog steeds af hoor!!)en weet dat je dat vooral in harmonie met je partner voor elkaar kan (Ja, ik zeg KAN!!)krijgen!!. Ga dus gauw een lekkere cake bakken met je kinderen en geef je man een dikke plak en doe niet zo dom!!!
Goh, waar bemoei ik me eigenlijk mee??

1 opmerking: