dinsdag 14 juli 2009

Cocaine



Nooit geweten dat je van cocaine ZULKE spierballen kreeg!!
Ook nooit geweten trouwens, dat op ''elk feestje'' waar je tegenwoordig komt, cocaine gemeengoed is. Ik kom toch echt weleens ergens, maar ik heb schijnbaar ''stront'' in de oogjes. Wat een afgang zeg, om als ''Lord of The Rings'' op deze manier afscheid te nemen. Ik had er meer respect voor gehad als meneer Youri gezegd had '' Val allemaal in een knoop, jullie hebben er geen ene flikker mee te maken wat ik doe of gebruik, ik zorg op mijn manier voor medailles en dat gaat niemand ene mallemoer aan'' Nee, hij zit nu de zielepiet uit te hangen, ons vogelnessie. Okay we weten het nu allemaal, maar wat moet je er verder mee???

1 opmerking:

  1. Even vloeken, want dat blijkt nu gezond te zijn.
    Mijn ogen zijn trouwens - ondanks een in Wilders ogen ongetwijfeld tot designbril uitgeroepen bril op de neus - niet beter. Tenzij uiteraard dat die doos in de bijkeuken geen wasmiddel bevat.

    BeantwoordenVerwijderen