zondag 5 juli 2009

Effe niet!!!

Als gevolg van een ernstige storing bij de Kpn even geen nieuws op dit weblog
Het spijt me verschikkelijk dat we een internet storing hebben, vanaf afgelopen vrijdag ochtend 10 uur alles uit de lucht
Er schijnt door verschillende partijen aan gewerkt te worden maar het resultaat is tot nu toe NADA, ook geen Email of wat dan ook!!! Het enige wat bekend is, is dat de storing NIET bij ons ligt!!
Ik hoop tot heel snel!!
Volgens de laatste berichten is het een probleem in in ''GnSw'' of te wel de centrale in Groningen Selwerd (dat is een wijk!!). Er schijnen zich dezelfde problemen voor te doen in Heerlen en Hilversum. We wachten maar gelaten af!!

6 opmerkingen:

  1. ook Hilverdum had het probleem hoorde ik net op VEronica eadio :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreemd dat dit bericht wel door kwam?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik werk nu op, een computer op mijn werk, dus ja, zo vreemd is het dan niet dat dit wel werkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wees blij dat je bij je werkgever hier nog tijd voor krijgt.
    Nog een paar dagen en dan kun je 's morgens het ook nog kalmer aandoen (vanaf vrijdag)en dan ben je alle sores weer vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen