vrijdag 10 juli 2009

Gepubliceerd in Ring Sports



Vandaag zijn in het meest toonaangevende glossy ''vechtsport'' blad Ring Sports, verscheidene foto's van mij gepubliceerd bij een artikel over het trainings weekend van Sportschool Bao Trieu Blijd. Het schijnt een eer te zijn als je word uitgenodigd je foto's beschikbaar te stellen voor dit blad. Helemaal goochem heb ik het niet aangepakt met mijn toestemming hiervoor, want de vergoeding is nul komma nada, mijn naam staat verkeerd gespeld bij ''Fotografie'' en als klap op de vuurpijl mocht ik zelf het blad voor 5,50 eurootjes kopen! Niet echt de ware handelsgeest die ik tentoongespreid heb hahah!! En nu maak ik nog reclame voor het spul ook hahahah
We zullen het maar op publiciteits geilheid houden!!!
P.s. Als jullie de foto vergroten kunnen jullie de naam zien staan onder ''voor Tyrone''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten