dinsdag 10 februari 2009

De Doos Van Elpee 2







Op 3 februari vroeg ik mij vertwijfeld af waar ''De Doos Van Elpee'' toch gebleven kon zijn. Maar in tijden van opperste wanhoop leert men zijn vrienden kennen, want de beide Jannen die de, nooit voldoende geprezen, cd/dvd winkel in de Oosterstraat runnen, zijn naastig aan het zoeken geslagen en zie wat zij vonden, ''De Doos Van Elpee''.Ik kreeg zelfs een persoonlijke uitnodiging het startschot te komen lossen wat ''graaifestijn betreft''. Die eer heb ik bescheiden, als ik altijd ben, aan me voorbij laten gaan, maar vanmiddag............ Ja, vanmiddag kon ik mezelf niet meer in toom houden, dus snel naar de Oosterstraat en ja hoor daar achterin de winkel stond, op zijn vertrouwde plaatsje,...De Doos Van Elpee!! Ik sloop er op af, in de veronderstelling dat ''De Doos'' al leeg zou zijn, en zag dat iedereen net zo netjes ''gegraaid had'' als ik, want er zaten nog genoeg juweeltjes in.
Om U een idee te geven van de inhoud show ik hier vol trots mijn ''graai-opbrengst''
Jannen, dank jullie wel voor De Doos Van Elpee, maar zeker ook voor jullie sportieve reactie op mijn wanhopige vraag van vorige week. Tot gauw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten