zondag 8 februari 2009

Bevrijdingsbos




Ja, we schamen ons heel diep, we zijn pas vanochtend voor het eerst in het bevrijdingsbos geweest, en het was prachtig!
We zullen er zeker meer gaan komen, want we willen alles gaan zien, dus ook de omgeving en de prachtige natuur. Het kerkje van Noorddijk wat een van de opvallende sieraden in het gebied is, stond te glimmmen in de uitbundig schijnende zon. Een smet was er echter en dat was jammer, ik wilde de prachtige ''overdenk-monumentjes'' voor de rechten van het kind graag fotograferen, maar dat was niet te doen. De ''stenen'' waren dermate overwoekerd met ''groen'' dat fotograferen geen zin had. Ik zal dus zeker nog een keer terugkomen om te kijken of er een hogedrukreiniger langs geweest is. Voor het overige alleen maar lof voor het initiatief voor de kinderen.
Stormblast1953 geeft als tip voor iedereen ''Ga dit gebied allemaal eens goed observeren''

1 opmerking:

  1. Ik had er nog nooit van gehoord, wellicht omdat ik pas sinds 2005 in de provincie Groningen woon. Ik ga er zeker eens kijken, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen