donderdag 28 maart 2013

De Paas gedachte van mijn zorgverzekeraar!!

Mijn zorgverzekeraar vond het een goede en leuke Paasgedachte, mij vandaag, een eigen risico rekening van 331,00 euro te sturen. Ja, ik moet nu eenmaal 5x daags insuline spuiten en daar heb ik zelf echt niet voor gekozen. ook moet ik 3x daags het suikergehalte in mijn bloed testen en daar heb ik zelf ook niet voor gekozen, ook slik ik er nog 4x daags een pil bij en daar heb ik ook zelf niet voor gekozen. Al die medicijnen moeten betaald worden he!!

Je zou haast denken, voel en maak zelf eens 2 weekjes mee, wat een diabetes mens zo al beleefd.
Maar nee, dat moet maar niet want je wenst niemand toe wat ik boven beschreef.

Allemaal alvast heel fijne Paasdagen!!

P.S. Ik ben niet zielig hoor, zielig zijn de mensen die het echt niet kunnen ''opbrengen'', zelf heb ik maar direct betaald want anders krijgt ''meneer IZA'' misschien problemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten