donderdag 31 mei 2012

Henk Landkroon krijgt uitnodiging voor Foto expositie bij Heiploeg in Zoutkamp


Henk Landkroon (ik dus!!) kreeg vrijdag 4 mei de uitnodiging om een fotoexpositie te verzorgen bij de firma Heiploeg in Zoutkamp, de grootste garnalenverwerker ter wereld met vestigingen in Denemarken, Belgie, Vietnam, Marokko, Duitsland en waar al niet meer in de wereld.
Zie hier een gedeelte van de mail die ik mocht ontvangen;


<Als amateur fotograaf maak je natuurlijk diverse mooie foto’s van het Lauwersoog gebied.
Mijn voorstel is, graag zou ik een expositie van uw foto’s willen tentoonstellen in de grote kantine van Heiploeg
Zodat een ieder die bij Heiploeg werkt en komt kan genieten van de mooie foto’s.
Na de expositie zou ik dan graag een collage van uw willen overnemen.

Graag zou ik hierover met u eens over willen praten.>

De ''onderhandelingen'' zijn inmiddels achter de rug en ik mag namens het bedrijf zeggen dat mijn foto's te zien en te koop zullen zijn vanaf 1 Juli t/m 31 September, 3 maanden dus!!!
De foto's en canvassen komen te hangen door het gehele kantoorgedeelte ( 2000 vierkante meter van het 26000 vierkante meter grote complex) en in de kantine (die dagelijks door minimaal 320 werknemers bezocht wordt) Bovenstaande collage zal op canvas de directie vergaderzaal gaan ''versieren''


Het bedrijf zal de opening opleuken met ''iets leuks'', en ik kan en mag alvast verklappen dat ook dichter Sacha Landkroon uit Groningen op speciaal verzoek een optreden zal verzorgen voor de genodigden
.
Ik zal als eerste amateur fotograaf bij Heiploeg gaan exposeren, na mij komen er anderen want het bedrijf wil een voortrekkers rol gaan vervullen om mensen, die ergens op foto gebied in geloven, een podium te bieden.


k ben er heel erg blij mee want het is een stuk erkenning voor de manier waarop ik mijn hobby uitoefen.

2 opmerkingen:

  1. Hier mag je terecht trots op zijn Henk, mijn complimenten, erg leuk voor je. Gefeliciteerd.

    Gr. Marianne (dimormar)

    BeantwoordenVerwijderen