vrijdag 4 mei 2012

Henk Landkroon krijgt uitnodiging voor Fotoexpositie

Henk Landkroon (ik dus!!) kreeg vanmiddag (vrijdag 4 mei) de uitnodiging om een fotoexpositie te verzorgen bij een zeer groot bedrijf  (een van de grootsten in zijn soort in de wereld ) in het noorden van het land.
Zie hier een gedeelte van de mail;


<Als amateur fotograaf maak je natuurlijk diverse mooie foto’s van het Lauwersoog gebied.
Mijn voorstel is, graag zou ik een expositie van uw foto’s willen tentoonstellen in de grote kantine van XXXXX
Zodat een ieder die bij XXXX werkt en komt kan genieten van de mooie foto’s.
Na de expositie zou ik dan graag een collage van uw willen overnemen.

Graag zou ik hierover met u eens over willen praten.>

Het bedrijf heb ik nog even anoniem gehouden, maar dat horen jullie zo spoedig mogelijk.
Ik ben er heel erg blij mee want het is een stuk erkenning voor de manier waarop ik mijn hobby uitoefen.

9 opmerkingen:

  1. Verdiend!
    Ton Kloppenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. terecht !
    Jos Schuurman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ton, Dicky en Jos hartstikke bedankt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "ik heb het altijd al gezegd henk.
    ere wie ere toekomt.
    gefeliciteerd"
    Mart Iriks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed gedaaan
    Rieks Oijnhausen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Henk! Gefeliciteerd, maar wijs je die meneer/mevrouw wel even fijntjes op de vele taalfouten in de brief.....
    Wanneer is de tentoonstelling gepland? Hou je ons op de hoogte?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Henk! Gefeliciteerd!!
    Wanneer is de tentoonstelling gepland? Hou je ons op de hoogte?
    Han Santing

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mart, Rieks, Han hartstikke bedankt

    BeantwoordenVerwijderen