donderdag 24 mei 2012

Hanneke en ik zochten even rust

Hanneke en ik zochten even rust en ''iets anders aan het hoofd'' in het Lauwersmeergebied.
Soms moet je er even uit en dan mag ik graag een fotootje maken en Hanneke van de zon genieten.
Alle ingredienten waren aanwezig om het een succes te laten worden.

Alleen toen ik net mijn camera had ingesteld en Hanneke de juiste pose voor een zonnebad had ingenomen,
leek het of de oorlog uitbrak, er werd geschoten vanuit de lucht met een straaljager (die we niet zagen trouwens) het luchtafweer schoot op volle kracht terug en alsof dat nog niet genoeg was, leek de pleuris uitgebroken te zijn met mitrailleurs.
Natuurlijk gaat een beetje fotograaf gewoon door met zijn edele ''bloemvastlegkunstje'', maar rustig is het niet meer geworden hahahah

Wat leven we trouwens in een prachtig land, niemand verbood ons te blijven, foto's te maken, nee, er werd vanaf de voorbij razende tanks vrolijk gezwaaid.















Moet kunnen deze transparantheid!
 

2 opmerkingen:

  1. Wow. Incredible. At last you were on the right side of the fence!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow. Incredible. At last you were on the right side of the fence!

    Mike Newman Thailand

    BeantwoordenVerwijderen