dinsdag 18 januari 2011

Mooi Verzoek


Vanmorgen bij het checken van mijn mail zag ik een bijzonder verzoek.
Nooit eerder gebeurde mij dit. Lees maar even mee

Hello I write to you, 'cause among your Therion pictures, you have the best pic of Lori Lewis during a gig I've ever seen (I'm talking about this one www.flickr.com/photos/xxxxxxxxxxxxxxxx19823/). It's absolutely perfect! And I would like to print a copy to Lori (and also use it our fan page), do you think it might be possible?!...of course I'll need your real name for the credits and the pic with better resolution.
If you agree and prefer to contact via email, send me a menssage to xxxxxxxxxxx
Thanks in advance.
Maria.

Wat moet je dan he??
Leuk om een door jezelf gemaakte foto eerdaags op een site van de band te zien lijkt me!!

Het gaat om deze foto, en eerlijk gezegd verbaasd me dat een beetje want ik heb tientallen van dit soort foto's gemaakt

2 opmerkingen:

  1. Dat is leuk zeg. Daar mag je best een beetje trots op zijn toch!

    Ik was vorig jaar tamelijk verbaasd waarom er ineens relatief veel naar mijn foto's van El Pino & The Volunteers werd gekeken op flickr. Blijkt de El Pino himself op Twitter een link naar mijn setje te hebben gezet. Terwijl ik maar wat aan klungel, dat weet je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het al eerder gezegd henk.
    je foto,s zijn gewoon top.

    als je sommige rockbladen bekijkt dan doen jou foto,s daar niet voor onder.
    het is een grote eer dat zo,n grote band als therion jou aanwijst.
    ik heb het altijd al geweten.

    Mart

    BeantwoordenVerwijderen