donderdag 21 oktober 2010

Semmy Schilt



Vanmorgen even een uurtje op bezoek geweest bij mijn goede kennissen Semmy Schilt en zijn trainer Dave Jonkers.
Ik had voor Sem T-shirts besteld bij de firma Pesman in Groningen, en beloofd ze even langs te brengen in Zuidlaren bij de sportschool aan de Millyweg.
Altijd een leuk gezicht de ''Reus van Zuidlaren'' te zien trainen.
Alle toestellen lijken kleiner en niets voor te stellen, als hij er met zijn 2.12 m en 130 kilo resp. lange en zware lichaam ''mee bezig is''

Natuurlijk waren de T-shirts weer helemaal in orde, ik kreeg er direct eentje mee ''voor de boodschap''




Altijd leuk om daar weer even te zijn en te zien hoe iemand zich voorbereid op een zesde wereldtitel in de K-1 op 11 december 2010.

Tipje van de sluier, ER WORDT HEEL ERG HARD GETRAIND!!! onder de bezielende leiding van Dave Jonkers.

P.S
Natuurlijk zijn de T-shirts met de tekst '' Golden Glory
Team Semmy Schilt ''

voor iedereen te koop in de sportschool, wie het leuk vindt krijgt er zelfs nog een handtekening van Sem op ook.

Lees over de K-1 sport alles in het boek ''K-1,van de schoonheid en de kracht'',
geschreven door Daniel Dee en Karel ten Haaf.
Zij leiden jullie rond in ''het wereldje'', die ik inmiddels als heel sportief ben gaan leren kennen.

Kopen dat boek, in de betere boekhandel !!

1 opmerking:

  1. Er was zondagavond, niet zo heel vroeg, een programma met Semmy Schilt op tv. Op een nationale zender, maar ik ben even vergeten welke. Mocht je 't gemist hebben, pluis dan uitzendinggemist.nl nog maar even na. Ging o.a. over het publiek dat op de vechtsportgala's afkomt.

    BeantwoordenVerwijderen