woensdag 20 oktober 2010

33 jaar alweer!!!

Vandaag mag iedereen MIJ feliciteren, met het feit dat mijn vrouw het ''op de kop af'' 33 jaar met mij uitgehouden heeft!! De bos bloemen die ik voor haar meenam is dan ook van ganserharte gemeend.
We gaan gewoon weer aan de volgende 33 jaar beginnen, want het bevalt ons nog steeds heel erg goed!!!!

Mijn vrienden Jan Chris de Koeijer, de frontman van de band Gorefest, en Ronald Beuker zijn vandaag jarig (lekker makkelijk te onthouden!!).
Ze zijn beide uitbundig telefonisch gefeliciflapstaart door Stormblast1953.



Van Ronald is op het ogenblik een foto beschikbaar.

Het is de man met het oplichtende hoofd rechtsonder!!

Jan Chris is een uiterst aimabele, zeer rustige en hard werkende man.
Ja, ik weet het, je zou anders kunnen denken bij het ''zeer rustige'', toch is het zo!!!

5 opmerkingen:

  1. henk en hanneke van harte gefeliciteerd

    Mart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Henkie, jij (jullie) natuurlijk ook van harte! Bedankt trouwens nog voor je telefoontje gister. Ik zie dat je het filmpje niet hebt geplaatst, hahaha!!! Vies he? We zien mekaar binnenkort wel weer in Clubhuis Vera.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weliswaar met een dag vertraging, maar niet minder gemeend: gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen