zondag 31 januari 2010

Canon


Vandaag was de laatste dag waarop we bij de Mediamarkt veel apparaten konden kopen zonder de 19% BTW af te hoeven rekenen.
Mijn vrouw had haar zinnen gezet op een kruimeldief waarmee je ook water op kan zuigen.
Wij dus vanmorgen om 10.30 uur op het fietsje richting de Media gigant. Mijn vrouw had na 5 minuten al een gewenst ''geval'' te pakken., en spaarde ruim 2 !!!!euro uit hhaahah (nou reken maar uit wat het ding kostte).
Natuurlijk ging ik nog even op de afdeling met de camera's kijken, en jahoor daar zag Stormblast1953 een lang gekoesterde wens liggen, en nog eentje!!
Na wat onderhandelen en rekenwerk (ik heb er tenslotte al heel wat maanden voor gespaard!), ging de kogel door de kerk.
Ik ben nu de trotse bezitter van een ''Canon EOS 1000D'' naast mijn ''Samsung Pro 815''. Ja, en omdat ik toch bezig was, heb ik er gelijk maar een 70-300mm Tamron lens bij gekocht. Al met al een behoorlijk (lang opgespaard) bedrag uitgegeven, maar ook heel erg veel geld verdiend, want de 19% BTW hoefde ik natuurlijk ook lekker niet te betalen.

4 opmerkingen:

  1. GAAF ZEG...VEEL PLEZIER MET JE AANWINST...EN OOK EEN SUPER LENS LIJKT ME..

    GROETJES TRUUS...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, maar ik wil niet lullig doen, maar volgens mij zijn ze bij 'gewone' fotowinkels goedkoper als bij de media markt met die 19% korting..
    Slimme tactiek van de media markt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier voor jou en voor ons, want vele mooie fotos zullen volgen! Groet,

    Jude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, dus ik heb nog meer concurrentie zometeen bij de concertjes in Vera??? Veel plezier ermee, het is een mooie camera :)

    Ben ook nog even in de Mediamarkt geweest voor een sjiek koffiezet apparaat... Leuk hoor. Mijn keuze niet op voorraad. Nou ja, die andere is ook mooi. Ja sory, ook niet op voorraad. Zo 4 modellen aangewezen en allemaal niet op voorraad he. Alleen de dure varianten, die weer wel dan. Ik was 'r snel klaar mee zo.

    BeantwoordenVerwijderen