dinsdag 15 september 2009

Het Mensinge Bos















Ja hoor, gistermiddag was het weer raak! Het Mensinge Bos!!!!
Hanneke en ik reden door Drente, tussen Lieveren en Roden kwamen we langs een parkeerterreintje van Natuurmonumenten (naar later bleek). Dat moesten we even zien want dat kenden we nog niet. Auto aan de kant en ''het bos in'', en daar kregen we geen spijt van. Na een half uurtje gelopen te hebben stonden we ineens voor een werkelijk prachtig meertje midden in het bos. Er stond een man met een hond die vriendelijk antwoordde ''wij noemen het ''Het Ven'''', toen ik vroeg hoe het watertje heette.
Hij vertelde er dagelijks met zijn honden te komen, wat wij ons heel goed voor konden stellen. Hanneke had direct een favoriete bank gevonden en ik struinde wat rond (zoals gewoonlijk hahah) Alleen..............toen ik macro-foto's van de talloze libellen wilde maken bleek mijn accu van het fototoestel niet voldoende opgeladen te zijn. Lekker geregeld dus!!
Ik heb het toch geprobeerd omdat we niet weten wanneer we er weer naar toe kunnen ivm mijn werkrooster. Dat we er terug zullen komen staat buiten kijf!!
Oja, klik op foto voor vergroting!!

2 opmerkingen: