zondag 20 september 2009

De Roeivereniging





Een roeivereniging uit Groningen had vandaag haar jaarlijkse roeitocht rond de stad Groningen. Er doen dan verenigingen uit alle delen van het land mee. Het lijkt een heel gezellig gebeuren te zijn waar een hele organisatie van maanden werk aan vooraf gaat. Alles is tot in de puntjes geregeld. De bruggen besteld, de sluizen gebeld, de fotografen gecharterd, de fourage verzorgd, ja aan alles is gedacht.
Vandaag was mijn werkzondag, dus ik mocht het ditmaal van zeer dichtbij aanschouwen.
Eigenlijk hoefde ik niets te doen, want de collga's M.de V. en E.V. deden bij de sluis wat van hen verwacht werd, en wel op zo'n wijze dat alles zeer snel verliep.
Zelf had ik toevallig mijn fototoestel bij me dus,........plaatjes maken maar hahah.
Ik heb de foto's in een slide show gezet dus als jullie benieuwd zijn...kijken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten