zaterdag 26 september 2009

The Devil's Blood























The Devil's Blood is een heavy-metal band uit de omgeving van Eindhoven. De band heeft inmiddels grote faam opgebouwd bij onze oosterburen en zijn daar zelfs door verscheidene toonaangevende muziekbladen op dit speciale gebied verkozen tot ''meest spraakmakende band'' en ''band die je als liefhebber van deze muzieksoort zeker gezien moet hebben in 2009''. Kortom de band is ''HOT'' in ''het wereldje''. Concerten (zelf noemt de band het rituelen) zijn redelijk exclusief (Groningen Parijs Londen Dusseldorf Hamburg om maar een paar steden uit het tourschema te ''pakken''.
Toevallig kwam ik gisterochtend de programmeur van ons internationaal zeer vermaarde poppodium Vera op het fietsje tegen. Peter Weening (want zo heet de man) riep mij in het voorbij gaan toe ''Vanavond zie ik je wel he, Henk??'' Ik nog vriendelijk als altijd ''O,ja???" Toch maar even gekeken waarom hij het zei. Ja, dat is ook zo The Devil's Blood, hoe kon ik het vergeten zijn??
Des avonds dus op naar Vera voor de broodnodige Metalvitamientjes, en die kwamen in overvloed zou later blijken!
Ik heb natuurlijk weer foto's gemaakt van het schouwspel!!
Voor de zwakkere magen wil ik even het volgende stipuleren.
Deze concerten zijn een groot toneelstuk met alle toebehoren van dien
Schrik niet van de uitmonsteringen en rekwisieten, het is allemaal nep.
Dat het zijn ontzettend aardige mannen en vrouwen zijn die dit uitvoeren, blijkt na elk concert als er even nagepraat word met de fans!!
Plezier ermee!!
En bedenk altijd, Andre Rieu heeft ook heel lang haar!!!
Oja, Stormblast1953 heeft wel andere dingen gezien en kan dus wel wat hebben!!
I'm still ALIVE, after this really great performance!
Zie alle foto's die ik van The Devil's Blood maakte in een dia show

2 opmerkingen:

  1. hahahaha...is zeker bijzonder om te zien...je hebt er wel gave fotos van zeg...ach en waarom zouden het geen aardige mensen zijn..ze zijn bezig om op een andere manier muziek te maken..en het is knap als je iets vind wat aanslaat..

    mooi dat je er bij was..

    fijne avond nog .. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie fotos, technisch ook heel goed. Heerlijke siliconen trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen