maandag 18 februari 2013

Ron Jans Top 20 van 2012


Hier is hij dan weer, de Ron Jans Top 20 van 2012.
Ron Jans?? Ja, Ron Jans, mijn goede vriend, en muziek kenner mailde me weer zijn persoonlijke top 20, ditmaal over het jaar 2012.
Altijd weer benieuwd welke band of muzikant deze keer zijn lijstje aanvoert.
Het is ditmaal ''Chris Robinson Brotherhood'', inderdaad ik heb er ook nog nooooooooooit van gehoord, maar ik denk dat we het moeten gaan zoeken naar een leuk bandje.
We gaan het snel beleven!!!. Uiteraard ga snel de vondsten van Ron beluisteren.
Ik denk dat het een vrolijk lijstje gaat worden als ik zo met Ron mail!!
Namens Ron, een gelukkig en muzikaal 2013 voor iedereen!! en ik zelf ben blij Ron weer dichtbij te hebben in plaats van dat Belgie, waar we heus wel met elkaar mailden, maar elkaar nooit meer ''zomaar even'' tegenkwamen.

Nou, dit is de lijst !! Klik op de lijst voor een vergroting!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten